שרת ההתיישבות: "זכותי וחובתי להציג שאלות בממשלה"

המהדורה המרכזית No Comments on שרת ההתיישבות: "זכותי וחובתי להציג שאלות בממשלה"

השרה אורית סטרוק לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית', על הסערה בעקבות שאלתה: "באופן כללי שיתוף הפעולה בין חיל האוויר לצבא היבשה הוא יותר ממצוין, אני מציגה שאלות בכל ישיבת ממשלה. זו זכותי וחובתי כשרה בממשלה. נושאת באחריות לכל פעולה ומחובתי להבין כל מה שקורה, בפרט כשאני מקבלת שאלות מהשטח"

הועדה המסדרת הצבעה ממשלה מדברים צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת ההתיישבות אורית סטרוק שוחחה הערב עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ואמרה: "אנחנו יכולים לשפוט את מנהיגי המלחמה רק לפי המעשים. לפי מה שהודלף לי, הבנתי שהלילה בקבינט ידונו ביום שאחרי אבל הם לא באמת עשו את הסוויץ'. יש לנו חוזה עם הלוחמים בעזה. אם חלילה יוכרע בקבינט הלילה החלטה לא טובה זה יפגע בחיילים הלוחמים בעזה".

לדבריה: "בסוגיית היום שאחרי צריך לדון רק ביום שאחרי. אסור שלחמאס תהיה שום יכולת. לא שלטונית ולא צבאית. עזה צריכה להיות מפורזת לחלוטין, מנשק, ממנהרות ומטרור. כל החלטה אחרת פוגעת בחוזה עם הלוחמים. ההגדרות של מטרות המלחמה נכתבו על נייר שעל דעתו יצאו עשרות אלפי לוחמי המילואים מבתיהם ועזבו את משפחותיהם לטובת שדה הקרב".

בהמשך אמרה: "אני מציגה שאלות בכל ישיבת ממשלה. זו זכותי וחובתי. כשרה בממשלה אני נושאת באחריות לכל פעולה ומחובתי להבין כל מה שקורה. כאשר אני מקבלת שאלות מהשטח אני חייבת להציף אותן ולקבל תשובות. באופן כללי השיתוף פעולה בין חיל האוויר לצבא היבשה הוא יותר ממצוין. אבל אולי יש מקרים נקודתיים, התחושה הזו היא לא שלי אלא של החיילים בשטח".

"רק לאחר שנסיים לטפל בחמאס בעזה נתפנה לטפל בסוגייה המשפטית. אני מאוד מאוכזבת מהשופטים שלא השכילו להתגייס כמו כל העם למטרות המלחמה".

על מחאת השמאל: "הם קוראים לקמפיין 'בוזזים במלחמה', אבל הם אלו שרוצים לבזוז את הכספים שיועדו דרך המשרד שלי למתיישבים, לביטחון היישובים ולמכינות הקדם צבאיות. משרד ההתיישבות הוא עד כדי כך מיותר שנפתלי בנט ויאיר לפיד כראשי הממשלה כיהנו בו בעצמם"

האזינו



0 תגובות